Free Soul 2016

Assalamualaikum.

Dear Allah, Almighty Thankyou..
Thankyou for letting me grow. Thankyou for all the chances and opportunities. Thankyou for letting me keep on going for I am a sinner, forgive me for I am a believer, guide me and everythings. Yes, it is time for another page in life. 

Dear 2016! I am glad to be here back! Welcoming 2016 with hopes, dreams, excitement, faith, love, smiles, and positivity. So dear 2016, let's write something beautiful, again. 






 Kalau korang perasaan,
baju yang aku pakai semua simple dan boleh di-recycle banyak kali. Kalau yang follow facebook/instagram aku mungkin perasan lah kot. Tudung pun pakai ulang-ulang dan banyak kali. Tangkap muat pun boleh jalan jek haha. Genetik pemalas tetapi berfikiran kritis dan kreatif dah lama mengalir di dalam diri hehe... Serious, aku sebenarnya beli baju mmm mmm 3/4 kali a year! Termasuklah baju raya. "Baju" jelah yang aku mention kan. 

Actually I was just enjoying the day outside the house. So, I decided to wear this mint green blouse (RM43.00 after less) with ethnics harem pants (RM 19.00 after less) and leather boots (RM 32.90 after less). Hehehe aku tak mention shawl? Oh shawl ni gift dari Kak Sha, thanks a lot Kak Sha. Kalau korang pun jenis suka shawl macam aku pakai boleh follow INSTAGRAM: @BYSHAHSHAHRAN. Ohya, All price of this outfit is less than RM 100 and believe me! Hahahaa I am not that kedekut one but, for me. To buy something worth it and long lasting, just buy whatever you want ON SALE!!! Remember my keyword! ON SALE - LELELELELELELEY Hehehe buduh.

Ohh haa, btw haritu aku ada pergi photoshoot untuk seorang adik IKBN for her photoshoot product projects! Photoshoot untuk K COLLY, minuman untuk skin dan kecantikan tu. Niat aku untuk membantu adik tu, dibantu juga oleh Kak Shida sebab make up-kan aku. Thank you so much Kak Shida. For those yang cari MUA at Klang/Shah Alam/KL area please contact 016-4865797 (Shida Manshor) okay girls? Thanks.

Boleh tahan Studio Student dekat IKBN ni, dah hampir setaraf dengan Sudio Photographer dekat luar sana! Semoga dak-dak student photography success okay!


Okaylah, aku belanja satu gambar behind the scene aku masa shoot haritu, aku tahu yang aku tak boleh setanding dengan Fathiya Latiff but atleast aku mencuba buat yang terbaik and acah-acah jadi paling cantik yang boleh hahaha!!! Oh and thank you so much for this kind of man yang banyak berdiri belakang aku and support aku buat apa je yang aku nak. Aku pun kadang-kadang tak pasti apa yang aku nak. Hahahahaha



Dear man, thankyou..
Thankyou for the moments, and the memories.
So many feels, happiness, pains, lessons, laughs, and tears, but most of all thankyou for everythings you do since Im with you. I dont know how to say that I love you so much and yay we are getting married soon. Eh? Is it to early to mention it? I dont care. Insha ALLAH then, one day. 

I feel so honoured and blessed to experience all of this with the lovely man I met, you know who you are. I love you so much xo

*************

BENOFIE PIE - RM10/SLICE

 Oh ya, ada peminat pisang tak dekat sini? Pernah try BENOFIE PIE? Cake yang penuh dengan coklat dan cream ditambah dengan buah pisang sebagai perisa tambahan di dalam? Haa korang boleh lah singgah dekat FISKA SHAH ALAM, since dekat sini penuh dengan pelbagai jenis cake ynag sedap bak hang!!! Aku pernah try dah, memang pulun nak habis sebab 1 slice je dah besar tapak tangan. Terbaring jugaklah hahaha.

Okaylah actually aku tak tahu dah nak share apa, ni pun randomly aku cerita pasal itu ini dengan korang. Aku sekarang banyak habiskan masa dengan life. Social life aku dah automatically kurangkan. Apapun, goodluck semua. Semoga kita sama-sama berjaya menjadi manusia yang berguna. Manfaatkan masa yang ada! Sesungguhnya kerana masa, manusia kerugian. [Surah Al-'Asr 103:1-3]


see you in the next post, xoxo.

No comments: