PERASAAN YANG GILERRR!
 

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Ehem ehem. Harini saya nak update blog dengan rasa yang malu malu. Eeeyuuk. Perluke ? Dah lama rasanya tak menaip dekat Blog. Hari – hari mengahadap document je dekat lab. Sampai taka da masa nak buat hal  sendiri. Sibuk dengan macam – macam sampai tak sempat nak share. Saddest thing in my life. Its okay.


Hm firstly saya nak cakap, NYAH STALKER FROM MY LIFE. “Allah melarang umat Islam daripada mencaci dan mengeji antara satu sama lain kerana itu adalah sifat yang buruk dan tidak sepatutnya bagi seorang yang menggelarkan dirinya mukmin.” So, you are seriously not allowed to know anything about me. Kbai.


Nak di jadikan cerita, life aku sekarang makin menjadi – jadi. Kadangkala tak sempat langsung untuk luangkan masa dengan orang yang tersayang. K cop! Tersayang tak semestinya BOYFRIEND. Cause no boyfriend, no problem. Buat masalah je ada boyfriend ni. Bukanmemahami pun. Lagi-lagi yang jenisaku, ketagih dengan hal sendiri. So please.

But then, aku seperti menjilati ludah aku sendiri. Makin lama bersendiri aku mula rasa sunyi. Kononnya boleh hidup tanpa lelaki. Boo my self. Sampai satu tahap aku rasa lonely giler when people around sweet around with their partner and monolog dalaman that whoever comes and purpose me then you are my HERO!!! Bravooobravoooo *clap clap hand* K tetibe. Tapi bila ada yang muncul, aku pulak tak berkenan. Lepastu aku mula buat perangai. Lepastu three. Kbai. Cerita aku membosankan.


Actually its hard when you’re someone who heartbroken.


Aku cinta kau. Tapi cinta kau dusta. Sumpah. Kau berdusta dengan diri kau sendiri. Aku separuh mati mengatakan , hanya engkau satu satunya kekasih yang aku punya. Kau kata “Please stay with you forever”Aku tak sangka ianya sebentar cuma. Kau kata 'Will never let you go' Aku tak sangka ianya menambahkan luka. Kau kata 'Whatever it takes , im not gonna break the promise i made' Aku tak sangka ianya hanya janji yang tak pasti. Banyak perkara yang kau kata. Takpe , mungkin kau lupa. Sayang , senangya kau mungkiri janji. Bodoh. Sebab kau, aku makin benci lelaki lelaki dekat dunia ni.


Tapi nak dijadikan cerita lainnya, beberapa jam yang lepas. Satu perasaan yang dah lama giler aku tak rasa. NERVOUS. Perasaan di mana jantung berdegup sangat laju bila berhadapan/bersua/bertegur dengan seseorang yang kita tak sangka that he will convince you. I mean, when your crush feel what you feel and he started talk with you. Ada ke when kita crush dengan seseorang tu, then actually he pun crush on you? K malas nak meleweh. But the thing is, that feeling sangat best gilerrr!!! Thanks a lot to my babe sebab berusaha keras jadi orang tengah. Hahaha layankan aje. I am not telling you here that I am serious with my feelings but it just a feeling yang dah lama giler aku tak rasa. Nyaman. Bahagia. Hope for more. Ok imposible, kbai again. Aku memain je ni. Taknak jadi serious pun. Tapi kalau serious pun best kot. Ehem.



BUT WHEN I SAID,... SAYA SUKA. SUKA SAYA AKAN JADI LEBIH DARI SUKA. TAPI  BILA MANA SAYA KATAKAN SAYA BENCI, SELAMANYA TETAP AKAN JADI BENCI.

No comments: