Berenice Couture and Me

Assalamualaikum. Goodbye November, welcome Dicember !!

Thank you November untuk pelbagai pengalaman menarik yang tidak dapat dilupakan. Sebenarnya lebih 90% kenangan pada September & October yang tak sempat aku nak updated apalagi November dan nak masuk Dicember dah. Namun terima kasih kepada handphone samsung galaxy kerana telah melabel setiap gambar dengan tarikh. See betapa lamanya aku tak sempat nak updated life aku sebenarnya walaupun tidak ada apa yang menarik sangat pon, cuma aku suka look back and appreciate every little thing that happens in my life. Bagi aku, setiap apa yang berlaku dalam kehidupan kita mempunyai kenangan dan pengajaran tersendiri untuk menjadikan kita lebih matang. Yeay!

Dunia ini banyak pancaroba. Halangan demi halangan datang menimpa, harus aku menepis bagai kesatria pedang. Sesungguhnya aku adalah insan yang tidak mesra alam. By means, aku suka update blog, update status, update instagram tapi in the real life orang still cakap aku macam macam without trying to know who is AIMIE DIYANNA blerghh... Padahal aku ni haih malas nak explain haha sometimes people need privacy eh takkan semua nak PUNG PANG PUNG PANG kan. Aku malas nak acah acah artis like every step yang aku buat I have to published on the time. Ceh poyo je.

Btw, aku cuma nak share sikit lah tentang Projek BERENICE COUTURE. Nak dipendekkan cerita macamana aku boleh join Projek Berenice ni, Aku ingat lagi masa malam tu aku tengah sibuk study dekat bilik tetibe tergerak hati nak cek inbox dekat facebook.com padahal aku akan on facebook 2/3 kali seminggu. Ntah kenapa malam tu aku tergerak hati, so I got a message from Abang Joe, mula mula aku macam was was lah juga, its prank or what kan yelah aku ni picisan je T.T tapi ikut kata hati, aku paste phone number untuk contact memandangkan aku memang tak ada masa untuk online facebook 24/7 so after chatting then he told me he wanna call me, masa tu aku lagi cuak gila apa call tengah malam tapi aku positive lagi maybe dia kerja shift malam so then he explained everythings and kebetulan aku pun nak balik cuti, so I said YES!



Alhamdulillah, everythings just fine. Im so blessed and honor to be one of their VVIP's , the event was great even last minute tukar at FLORA CAFE AMPANG its still fine sebab dijemput dengan ALPHARD chuolls. Hahaha. First met with Abang Joe, Kak Anys and Kak Amal I just feel so tiny but then they treat me so nice then aku terus rasa macam aku ni adik diorang. Thanks a lot #BERENICETEAM for inviting me, I am support #BereniceCouture

Follow me if you care enough to know how I rock my dull life : http://instagram.com/aimiediyanna Oh yeah, thanks a bunch peeps!

#Selfie at the event

With Boss/Founder @BereniceCouture, Liza HotFm and Skripwriter KakRed.

By @LizaHotfm with @BereniceCouture #BereniceGirls #BereniceTeam

Detik itu, aku mula kenal dengan ramai lagi model model baru, kawan baru, kakak baru, adik baru and also kenalan media yang baru yang sporting yang gila yang sempoi yang SUPER DUPER BEST!!! Awesome. Tak tergambar rasa appriciate aku pada semua, thanks a lot for having me from lunch time, tea time until dinner time.


After that day, sekali lagi aku diproposed oleh sis sis #BereniceGirls untuk join diorang sekali. Honestly masa tu aku rasa terharu sebab kedatangan aku kira macam diterima diorang and we just like sisters. Since that day we share, we hang, wefie,  we do everythings together. For me, why not Im join cause ; 'Knowledge will only come through the Experience'! Gain more experience in life id my passion hehehe. Since we already know each other why not kan, lain lah stranger mesti 4/5 kali gak pikir. Even I have go trough with Abang Shamz, #BereniceGirlsTrainer before I am officially with #BereniceTeam aku still in "layakkah aku?" haha tetibe keluar tajuk drama. Btw, like I said, everythings by God. Alhamdulillah mungkin ini rezeki untuk aku memperluaskan tapak dalam dunia pemodelan muslimah seraya memperluaskan lagi produk abaya yang diimport khas dari mesir ni.

Dari seorang VVIP's bertukar kepada seorang Model rasmi bagi Projek Berenice Couture. Alhamdulillah. Scroll down to see I'm wearing LIMITED@berenicecouture Glossy Abaya, MUA, @_shashishu_  Bawal ruffle, @shop4amoment  Wadrobe, #Berenicecouture #EgyptianAbaya 





#BTS #Photoshoot Abaya for Berenice Couture w @nurhelizahelmi and Wadrobe by @berenicecouture Tudung by @shop4amoment MUA by @_shashishu_
#berenicegirls #berenicecouture #abaya #egyptianabaya #cairo #embroydery #cotton #jubah#jubahmesir #jubahmuslimah #glossyabaya#muslimahfashion #hijabista #hijabster #modest#hijabfesyen #hijabistamag

ADDITIONAL COLUMN

In #HarianMetro by Muhd Faris Mustaqim

Btw, Sehebat-hebat aku pun, aku cumalah seorang blogger picisan dan seorang model newbie. hehehe lupa nak beritahu, BERENICE COUTURE ada school holiday promotional price tau sekarang! Cepat beli! Jom kita support @BereniceCouture !!! Kbai semua.


“Wanita hiasan dunia, Seindah hiasan adalah wanita solehah” dan MUSLIMAH YANG SOLEHAH itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati ♥ 

XOXO,
Diy.

2 comments:

Unknown said...

Awww.. So sawwwiiittt la d ni. Mention2 nama iols gituuu

Aimie Diyanna said...

Love you Kak Amalssss :*