Review online shop pilihan saya - Part 1

Hi. Assalamualaikum. Harini saya nak buat review online shopping yang terpilih. Siapa yang tak percaya pada online shopping memang agak sedikit kuno. Bukan apa, jaranglah kalau kita nak jumpa apa yang online shopping jual dengan yang biasa ada dekat luar. Betul tak?

Selalu ada je yang tanya saya dekat mana saya beli inner tudung? Selalu shopping dekat mana? Pakai pencuci muka apa dan blablabla. Okay now saya nak share dengan pembaca samada yang mengikuti perkembangan atau randomly ke Blog saya. In before, saya nak say thanks a lot dekat owner online shopping yang memberi kepercayaan kepada saya untuk mempromosikan barangan mereka and tak lupa kepada yang telah menghadiahkan saya shawl, aksesori semua tu. Im so appriciate.

PRODUCT

Pernah try Saidatul Beauty tak? Tak pernah? Jangan risau korang masih belum ketinggalan. Boleh dapatkan product Saidatul Beauty Glowing Skin Care by Yntan 100% Malaysia products and Halal certified. SMS / Whatsapp : 013-7681318/ 019-4489820 Wechat id : laikadiamond , BB: 7580D670 atau terus ke Blog  http://laikadiamond.blogspot.com untuk melihat lebih dan membaca info lanjut atau terus ke Instagram, KLIK SINI .

Saya sendiri memakain product Saidatul Beauty Glowing Skin Care and yeah makin hari makin memuaskan dengan bauan ekstrak buah buahan aummmm harumnya tak terkata seperti mau makan diri sendiri. Hihihi btw sekarang dah ada packaging baru.

P/s: Gunakan kata laluan "AIMIE DIYANNA" untuk dapatkan diskaun dari laikadiamond!!! Dah lah tengah promosi. Guna kata laluan terus jadi promosi berganda. Best kan? Khas buat pembaca Blog saya! GO GO GRAB NOW GIRLS!!!

SHAWL




Okay shawl ini dari @hijabihijab by @afzan_hijabihijab . Hanya buat sale di Instagram, jadi kalau nak tahu perkembangan terkini dan update shawl yang terbaru boleh klik SINI atau terus ke laman web www.instagram.com/hijabihijab ! Selamat membeli!

Ohh sebelum saya terlupa, siapa yang suka pakai inner tudung bila pakai shawl ke apa ke? Actually ramai yang inbox saya dekat facebook tanya saya beli inner dekat mana. Sebenarnya saya dulu selalu beli dekat pasar malam je. Hihi sebab murah. Saya bukanlah jenis nak pakai semua high quality je. Banyak lagi duit tu boleh pergi tau. 


Okay jadi, saya nak share lah satu online shopping yang jual inner yang sangat best. I call it INNER MAGIC. Yes! Memang sangat magic sebabnya bila pakai, sangat selesa, sangat mudah dibentuk, sangat senang, sangat mudah dan sangat best. Suka tak dengar?

Selain daripada inner magic, pelbagai lagi jenis tudung bawal, baju blouse dijual. Boleh KLIK link dibawah untuk membuat tempahan !

Jadi apa tunggu lagi? Mari dapatkannya di : Facebook : Nur Arifah (KLIK SINI) Atau boleh contact terus Kak Arifah di , 0145188995 (Whatsapp/Wechat/Message) . Apa tunggu lagi?

AKSESORI
#OOTD #Necklace by @amoonfabulousity.
Nak dapatkan koleksi necklace yang lawa dan murah? Boleh terus ke IG : instagram.com/amoonfabulousity untuk dapatkannya. Apa tunggu lagi? KLIK SINI sekarang. Selamat Bergaya ;)

Ada banyak lagi Online Shop yang best best yang saya akan share dengan korang semua. Kasut, baju and banyak lagi. Tunggu saya update next entry part 2 ya! Happy shopping girls!!!

Salam sayang, Aimie Diyanna.

No comments: