Hanya ingin membantu

Assalamualaikum
Maafkan saya kerana cermin tak memberi kerjasama yang baik. Kalau resdung ni dah teruk hidung ni. Hehehehe anak daraaaaaaaaaa...

Sebelum saya terus kepada aim post saya pada harini, saya ingin berterima kasih kepada Mediana Closet sebab hadiahkan saya outfit ini. Lets klik MADIANA CLOSET and lets shopping. Harga sangat berpatutan dengan fashion terbaru mengikut pilihan kita sendiri.


*************************

Lately ni apa yang saya perhatikan. Dah ramai yang buat Business Online ni. Seems like cool gila sampai saya pun dah start berjinak buat partnership dengan salah seorang Business online. Lagipun dah ada macam macam cara untuk kita promosikan produk/barang yang kita jual tu. Well internet ni mudah dan luas. Kalau pakai android tu memang puas lah buat online business. So far, banyak yang iklan kan produk diorang via Instagram, Blog, Facebook page, and macam macam lah. Cool gila kot. 

Oleh hal yang demikian, ceh skema sangat tak pernah pernah haa saya buat entry terskema macamni. Tak kisah yang penting masih santai dan mudah difahami. Haa gittuww.

Saya dengan berbesar hati untuk membantu para peniaga online mempromosi barangan / produk mereka di laman Blog saya dan juga di Facebook saya. Promosi ni akan menjadi macam satu review dari saya lah. Mungkin saya akan buat satu post entry hanya untuk review dan mempromosi kan barangan / produk tu di Blog saya. Contohnya macam review untuk Mediana Closet di atas. Tapi tidaklah seringkas itu. Nak saya promosikan macamana? Fahamkan sehingga perenggan terakhir.

Kalau di facebook pun sama cuma tak adalah saya nak membebel panjang dekat description gambar. Untuk memudahkan customer yang berminat dengan produk / barangan tu saya akan terus link kan email/ whatsapp/facebook tuan tanah kedaung itu sendiri. Mudah kan? Customer senang, peniaga pun riang.


Untuk sesiapa ingin beriklan di blog ini sila emailkan ke imedianna@gmail.com
@
PM saya di facebook: Aimie Diyanna (Diyanna Ros)

Disebabkan wujudnya akaun fake, saya harap gambar ini jelas untuk memberitahu bahawa ini adalah official account facebook dan instagram.

Mudah sangat apa yang anda perlu lakukan cuma sediakan article lengkap berserta gambar dan tajuk. Saya akan siarkan di Blog ini dan post tersebut akan berada di kedudukan pertama post selama 1 minggu dan seterusnya post tersebut akan mula bergerak ke page ke dua. Jangan risau sebab post tersebut tidak akan saya delete.

Bayaran macamana? Atau masih ada persoalan? PM saya di Facebook atau email saya terus di imedianna.blogspot.com. Tidak demand untuk meletakkan harga. Kan saya kata, hanya ingin bantu.



No comments: