Hari Hari Hari Raya

Assalamualaikum. Haippp takmo curi gambar saya pleaseeeeeeeeeeee. Tolonglah jadi diri sendiri. Stop jadi faker saya. Stop buat akaun Facebook dan Twitter palsu. Tolong hargai diri awak. Syukur dengan kurniaan Tuhan.

 360 is very cool okay. Raya tahun ni seronok. 1st raya dengan Tok kesayangan. 

Hai haters. Hmmm. Saya ada haters , awak ada? Ohh apa? Ye saya tak ada peminat macam awak. Raya pertama sampai raya ketiga saya beraya sampai malam , Ya Allah betol betol penat. Hehe. Ini ada gambar yang tak seberapa nak comel sangat. Haaa, 360. Fake tak ? Hahhaha :p Tapi muka saya takdelah licin mcm ni. Saya tak faham kenapa dengan mimik muka saya. Mungkin menggambarkan perasaan yang tak semenggah hari itu. Ye raya saya seronok, tapi hati saya kosong. Tapi gambar ni saya suka sangat. Ini gambar 1st raya. Heehwehewww

Puasa Alhamdulillah. Tapi terawih tak pergi sangat. Tak ada gang nak pergi. Lepas raya tak syiokkkkkkk. Exam, test, kuiz semua nak serbu saya. Buku apa semua saya tak usik pun. Terlebih fokus sangat dekat L.I sem depan. Saya tinggal nak hantar resume yang En. Executive Human Resource tu nak. Amboi, lepasni saya dah masuk alam pekerjaan. Macam tak percaya umur dah nak masuk 20. Dah boleh kahwin kalau nak. Ehem. Tapi jodoh tak ada lagi. Seddih pula bila kena mengaku single. Kcukup.

Perasan tak raya tahun ni cuti macam sekejap sangat. Macam tak adil untuk student yang belajar jauh dari family. Wuuuuu sedihnya saya rasa. Ini betul betul syahdu kalau dengar raya time ni. Bajet anak di perantauan gituww uolss.

Eh ni buka stewardees lah hehehe.

Kalau raya pertama saya dengan Biru. Raya kedua saya dengan Hijau. Konon nak sama dengan En Buah Hati. Ehhhhhhh maksud saya Buah epal. Hihihi kebetulan pula saya pakai hijau acane nih. Sebenarnya baju ni mama yang hadiahkan. Dia suruh pakai time raya. Another baju yang dia bagi, dia suruh pakai pergi kelas everyday je. Baiknya mama saya. I love you forever Queen Of My Heart. Uolls tahu tak mama I dengan I selalu share baju tau. Al maklumlah mama I dengan I sama size. Comel sangat. Kitorang macam adik beradik je kalau keluar shopping. Hahaha k k.

Walaupun cuti raya tak lama. Walaupun masa beraya macam singkat. Tapi pengalaman tu yang bagi saya macam penting sangat. Alhamdulillah. Saya dapat beraya dengan Tok kesayangan. Walaupun macam sedih sikit sebab Tok sakit. Kalau dulu boleh gelak gelak, sekarang tak. Lepastu cousin pun ramai yang dapat baby baru. Seronok dapat main dengan budak kecil even saya taklah pandai sangat nak layan diorang ni sebab macam annoying, tapi saya suka. Awwwhhh apa saya merepek ni. Tolong lempang kejap. Eh jangan! Then lagi, saya happy sebab tahun ni raya dekat rumah Opah, ramai family yang balik. So macam meriah lah. Walaupun saya tahu saya akan kena buli. I donno why lah, setiap kali balik kampung opah. Abang2 sepupu saya akan aim saya sebagai mangsa buli diorang. Kemain diorang sakat saya sampai hissssshhhhh berkejar satu rumah. Peduli apa saya kalau nampak tak matang berlari sana sini kalau masa tu tahap geram saya mencecah 100 darjah celcius.Wuuu jahat tau diorang tu. Dah la tak ada back up. Benci. Walaupun benci, saya tahu saya akan rindu diorang. Ahhh persetankan perasaan rindu tu. Diorang jahat. Benci balik.

Seems like saya dah lama sangat tak Blogging kan gambar pun tak banyak saya share. Orang suka curi gambar saya. Ni lagi saya benci. Yeh back to the topic, saya sekarang kalau free sikit tak macam dulu, sikit sikit nak update Blog. Sekarang, kalau free je layan movie Korea. Lepastu feeling2. Seronok rupanya cerita Korea ni. Dulu saya punyalah taknak support Drama Korea. Nahhh ambil kau! Kemain dalam folder sekarang penuh drama Korea je. Sigh.

Baiklah, apapun, dikesempatan ini, saya ingin memohon beribu kemaafan kepada semua yang mengenali saya. Yang Stalker Blog terutamanya. Yang membaca. Yang follow. Yang selalu singgah hanya nak tengok gambar.  Untuk Haters pun. Manalah tahu saya ada terkecilkan hati ke terkasar bahasa ke tersalah bicara ke apa ke. Saya betul betul minta maaf. Sesungguhnya segala salah silap yang saya lakukan adalah daripada kelemahan diri saya sendiri. Yaaaa yaa yaaa Im not perfect. All people also not perfect. So dont think ya youre so good good. Dont ya. Riak tu namanya. Hehehe. Just wait for my keek okay ;-)

Thanks reading. Eks-o-eks-o



1 comment:

Mek Onie said...

selamat hari raya dik aimie gojes :D