Baby Leopard - Photoshoot

Assalamualaikum.

Hallo! Ni men hou? Wo hen hou. Pffhhh it's been a busy week for me. Many things happened, good or bad, that's life. By the way, baru baru ni sekali lagi join photoshoot. Here, I Just  want to show you a lil bit fun outfit review of mine while Im using it for this Outing Shoot. The Photographer by Amini and Asyraf. UiTM Student. And a super nice talented model, Aimie Diyanna and Hanisah. Hahaha nampak benar keperasanan bahawa diri sendiri sangat talented. Dusta semata.

Let me share the picture. Sebenarnya ada banyak lagi gambar yang ada, nanti saya uploud lain okay. Happy reading and stalker. But beware faker!!!

Hai, gunalah Garnier Light.

Auuuwww this baby leopard was so cute right? Auuuuuwwmm auuwwwm.
I
v

^
I
 As you can see I've just learned new things. Levitation. Amazing! Good Job Abang Amani !

OH MENARIK GILA !!!

The real me without lipstic, eyeshadow, eyelashes and blusher, Peace

With Hanisah and Abang Asyraf. Abang Amani dan Inah are behind the scene.

*******************************************************************************************************************************

BEHIND THE SCENE
 Sebelum bergerak ke lokasi bersama sahabat baik selamanya, Siti Nur Inah. Because I dont have a license, so this is my beloved driver XD
Boleh tengok lebih lagi gelagat gila gila di KEEK - Click Here

Then kalau siapa yang rasa nak perlukan khidmat Photographer, Boleh call Abang Asyraf (Chenta Photography) and Abang Amani. Boleh usha dulu gambar gambar dekat facebook diorang ni. Sure korang tak menyesal bila korang pilih diorang ni XD . Diorang pun friendly. Aku yang tak pemalu ni siap boleh ketawa macam orang gila dengan diorang. Well, nak buat macam mana, dari kecil perangai memang macamni. Susah nak bentuk jadi seorang yang pemalu dan pendiam. Sebab tu boyfriend pun lari sebab makwe dia kuat membebel. Eh?

I feel different actually while updating Blog tapi tak banyak bercerita macam entry sebelum. Adakah aku sudah mula move on dan berupaya untuk ada life sendiri tanpa orang lain? I mean no love. No boyfriend. No no no. Hahaha congratulation to myself. Bye. Have a good day everyone :-*