Pre-Loved Item For Sale By Aimie Diyanna

Assalamualaikum. Hi girls out there. This entry is for you!
Haritu saya kata saya nak buat pre-loved buat sale kan. Last entry dekat SINI (KLIK!) Dulu saya macam tak ada masa. Now, selepas kumpul punya kumpul baju, terhasillah banyak baju yang nak jual semula. Kebanyakkannya banyak yang tak pernah pakai. Kiranya macam NEW PRE-LOVED laaa. Sebab saya ni kira macam suka tengok baju ke apa ke yang comel comel terus nak beli semua. Lepastu pakai sekali dua terus tak pakai dah then beli baju lain. So I need to get rid, sebab nak kosongkan almari. As a student sekarang saya perlukan baju kurung je untuk pergi kelas. Tak pakai dah baju baju macam ni.


Tengok muka saya. Tenung dalam dalam. Ada macam Business women tak? Eceh. Okay saya malas kot nak menaip sebenarnya, saya tengah rajin nak update gambar pre-loved je sekarang ni. Haaa dengan ini, saya merasmikan pembukaan kedai PRE-LOVED ITEM FOR SALE. Selamat berbelanja. Hihhi.



Ok, kalau berminat boleh terus tinggalkan comment dekat bawah ni atau inbox saya dekat (Facebook) atau emailkan pada saya untuk order and discussion. Eceh tak ada masalah pun kalau nak tawar menawar.
imedianna379@gmail.com
www.facebook.com/aimiediyanna
Sape cepat dia dapat ok. Reserve dalam masa 48 hours sahaja..
REMINDER : SILA ORDER BESERTA CODE BAJU & DETAILS ANDA SEPERTI DI BAWAH :-

NAMA :
CODE ITEM :
ADDRESS :
PHONE NUMBER :

(harga baju tidak termasuk dengan kos penghantaran post laju)

SOLD TO DHIYA
ITEM CODE : 001
PRICE : RM25 include cardigan / RM18 without cardigan
CONDITION : SANGAT BAIK

ITEM CODE : 002
PRICE : RM 8
CONDITION : MASIH ELOK, PERNAH PAKAI SEKALI, FREE SIZE

SOLD TO FIEMA SAFIRA
ITEM CODE : 003
PRICE : RM 10
CONDITION : MASIH ELOK, HANYA PAKAI UNTUK PHOTOSHOOT, FREE SIZE


SOLD TO DHIYA
ITEM CODE : 004
PRICE : RM 13
CONDITION : SANGAT BAIK, JARANG DIPAKAI


SOLD TO AQILAH AZIZAN
ITEM CODE : 005
PRICE : RM 10
CONDITION : SANGAT BAIK, FREE SIZE

ITEM CODE : 006
PRICE : RM 5
CONDITION : SANGAT BAIK, TAK PERNAH PAKAI

ITEM CODE : 007
PRICE : RM 10
CONDITION : SANGAT BAIK, TAK PERNAH PAKAI, KAIN BALDU

SOLD TO FARAHIN
ITEM CODE : 008
PRICE : RM 5
CONDITION : SANGAT BAIK, JARANG PAKAI

ITEM CODE : 009
PRICE : RM 8
CONDITION : MASIH ELOK, PERNAH PAKAI SEKALI

ITEM CODE : 010
PRICE : RM 10 INCLUDE ACCESSORIES
CONDITION : MASIH ELOK, TAK PERNAH PAKAI

 ITEM CODE : 011
PRICE : RM 10 / RM17 INCLUDE CARDIGAN
CONDITION : MASIH ELOK, TAK PERNAH PAKAI

ITEM CODE : 012
PRICE : RM 15
CONDITION : MASIH ELOK, PERNAH PAKAI SEKALI, SAIZ S

ITEM CODE : 013
PRICE : RM 12
CONDITION : SANGAT BAIK, TAK PERNAH PAKAI, FREE SIZE  *Black and red* qualitty gambar tak bagus

SOLD TO FARAHIN
ITEM CODE : 014
PRICE : RM 10
CONDITION : SANGAT ELOK, TAK PERNAH PAKAI

 ITEM CODE : 015
PRICE : RM 20
CONDITION : MASIH ELOK SEBAB TAK PERNAH PAKAI

ITEM CODE : 016
PRICE : RM 15
CONDITION : MASIH ELOK, PERNAH PAKAI SEKALI, FREE SIZE

SOLD TO FIEMA SAFIRA
ITEM CODE : 017
PRICE : RM 25
CONDITION : MASIH ELOK, TAK PERNAH PAKAI

SOLD TO DHIYA
ITEM CODE : 018
PRICE : RM 12
CONDITION : MASIH ELOK, PERNAH PAKAI SEKALI, FREE SIZE

SOLD TO AQILAH AZIZAN
ITEM CODE : 019
PRICE : RM 15 Not include pants
CONDITION : MASIH ELOK, PERNAH PAKAI SEKALI, FREE SIZE

SOLD TO FAZLIYANA RAHIM
ITEM CODE : 020
PRICE : RM 15
CONDITION : MASIH ELOK, PERNAH PAKAI SEKALI, FREE SIZE

ITEM CODE : 021
PRICE : RM 20 Not include skirt
CONDITION : MASIH ELOK, PERNAH PAKAI UNTUK PFOTOSHOOT, FREE SIZE



ITEM CODE : 022
PRICE : RM 15
CONDITION : SANGAT BAIK

SOLD TO AZIRA AKILA
ITEM CODE : 023
PRICE : RM 18
CONDITION : SANGAT BAIK DAN CANTIK

SOLD TO FIEMA SAFIRA
ITEM CODE : 024
PRICE : RM 20
CONDITION : SANGAT ELOK, FREE SIZE

Ada banyak lagi top dress, dinner dress, lovely jacket, long dress, Tshirt dll. Ada yang saya beli tapi tak pernah pakai, ada dress time photoshoot before2 ni, semuanya saya ada mention dekat item. Best kan? So? Lets grab it. By the way, ada lagi yang akan menyusul. Stay tuned. Happy reading.

2 comments:

Unknown said...

Yang last tu lawalah :O

Kupukupu said...

kte ad sent mail kt gmail awk tw :)