Tentang Rasa


Hai Assalamualaikum. Hihi dah lama tak update blog. Rindu. Perkataan biasa yang orang selalu sebut bila dah lama tak update. Blog dah bersemak samun lah dah berhabuk lah haha apa apa ntah. Saya punya tak berhabuk pun? Bersih je. Sekali lagi ntah apa apa je cakap blog berhabuk. Haha sorry. K sebenarnya memang tak ada tajuk apa pun nak post. Saja bosan bosan. So apa yang saya rasa sekarang, apa kata kalau saya bercerita pasal diri saya? haha okay nama saya Aimie Diyanna binti Mohd Rosli. Umur saya dah 19 tahun.Terima kasih untuk mereka yang dah wish birthday saya masa 15hb haritu. Wish dekat facebookk/twitter/bbm. Saya rasa macam terharu. Okay then tinggi saya 159cm and berat saya 42kg. haha then saya berasal dari Perak tapi tinggal dekat Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

Saya budak setengah pandai setengah tak pandai. Kalau tak mesti saya dah sambung belajar dekat oversea kan kan kan. Saya student sekarang ni. Student yang bergantung kepada duit PTPTN yang sedikit jumlahnya. Ahh susahnya nak shopping. Okay2. Lepas habis belajar, saya nak cari kerja :p beli kereta :p cari jodoh pulok hahaha tak ada lah :p jodoh saya pilih dah ada dalam hati. Saya gedik, saya sombong. Saya nakal pembohong pencaci playgirl tak guna Haa itu ah saya di mata orang lain. Hebat kan mata orang ni? Tengok saya je terus dapat tittle macam macam. Saya tengok orang tak dapat nak baca apa apa cuma dapat tengok muka dia lawa ke handsome ke. Tu je. But orang lain, hoho saya tabik awak.

Okay lagi saya suka makan saya suka tidur dan saya suka berkawan dan suka tengok muka orang yang handsome dan cantik. Lumrah manusia suka semuanya yang cantik2 je. haha saya ni blurr hehe err lagi lagi apa eh. Haa saya ni tak lah baik sangat. Bila datang perangai jahat tu semua orang saya usik. Hihi and lagi satu saya suka orang yang suka saya hikk :p biasa ah tu kan? siapa yang tak suka kalau ada orang lain suka diri dia and saya paling suka kalau saya bangun tidur je check phone and ada orang cakap rindu saya, sayang saya, wish saya. Bagi saya itu lah text yang bermakna. Lagi saya suka orang yang suka senyum kalau saya hai atau hello dekat dia. Tak ah rasa macam bodoh dapat respon kan? hehe tak salah kalau nak tegur. Takkan ah sebab saya dah ada pakwe sorang lepastu cuma boleh tegur dia je kan? Dalam dunia ni ada berbillion orang yang boleh saya nak kenal. Tak ada dalam hukum mana mana pun yang tak bagi kita nak berkawan. Kan? And dah tu je lah kot.


Haaaaaaaaaritu saya ada sembang dengan papa dengan mama. About boyfriend. Respond okay. Papa dengan mama tak marah dan diorang tak halang even saya keluar dengan dia. Tapi diorang jenis macam kalau boleh biar saya tak payah ada boyfriend. Diorang serious nak saya habiskan study. Dah ada masa depan baru boleh fikir nak kahwin ke apa. And that time i was like "WHY???" Saya bukan nak kahwin dah. Saya cuma nak mereka tahu dengan siapa saya berkawan semua supaya tak ada salah faham dan kalau ada apa2 jadi senang. Saya pun ada cita2 sendiri. And since that time juga saya macam dah lost contact dengan Syazriz. Salah saya atau apa beritahu dia bila parent saya belum bersedia nak jumpa dia. Eh tak tak. Saya cuma rasa je. Mungkin sebab kami student. Masing2 sibuk. Comunicate pun melalui twitter. Apapun, saya minta maaf saya minta maaf saya minta maaf. Dan saya berharap lepasni awak boleh layan saya sama macam awak layan saya dulu. Saya taknak hilang awak. Sayang sayang awak and youre my sunshine. kalau awak baca ni. Maybe awak akan ingat saya dah tak sayang awak or apa apa je. Mohon awak buah jauh2 fikiran tu semua. sebab  saya sayang awak saya sayang awak saya sayang awak. Saya taknak pasal post ni awak dah tak sayang saya macam awak sayang saya sekarang. saya dah cukup bahagia dengan awak. Take care youself and if you're not... I will commit sucide. Assalamualaikum.



12 comments:

Unknown said...

My mom dah cakap, "Selagi tak kerja, jangan bawa lelaki jumpa mak." Hahahaha.

Merok said...

Muka cute macam patung barbie.. hehe
Apa-apapun, kalau dah jodoh, bersama la nanti.

_ch0cogurlzz_ said...

salam..like ur blog n seriously u r beautiful girl,huhu *i am not lesbian ye...
do follow me http://farizamamat.blogspot.com/
see u,tata
(^_^)

Unknown said...

saya rase macam pernah jumpe kak Aimie kat Alam Sentral.but tak sure whether its u.nak tegor tapi takut salah orang.tehee

Izzatie said...

hai.. seriously blog akak memeang toplah.. hahaha.. you'reso beauty..
saya memang suka gilerr dengan citer dalam blog akak..

Izzatie said...

hai.. seriously memang saya suka dengan blog akak..
yoy're so beaty n amazing for me..
hahahahah..
saya takkan terlepas status yang seterusnya nanti..

Liey A Col by Lieyana Ahmad said...

commit suicide?????
jangannnn!!! :O

DAYG ♥ said...

Untunglah ada orang syg hikhiks. :p

Prince of Noob said...

oh dear jangan commit suicide ye...

Btw jom join Contest yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.

Jay said...

Untung bf Aimie dapat makwe mcm aimie.Kalau Jay dah cukup syukur ada org yg sygkn Jay.

Unknown said...

when your age suitable enough nak ada someone special then your parents will accept who your someone special tuu dear :)

Azween said...

Hai i ada jual pre-loved dress and top murah2. pls visit http://tradeortreat-trades.blogspot.com/2013/04/wardrobe-clearance.html and nnt i akan tmbh tribal top jgk. email me @ azweenmarzuki@yahoo.com if interested :)