Percutian di Korea bersama yang tersayang

Assalamualaikum. Hi saya update blog lagi. Tak sampai 12 jam ada lagi entry. Suka tak? Suka tak? Saya tahu awak suka very the much. Sekali lagi sila baca title dengan jelas. "PERCUTIAN DI KOREA" ulang please!!!! Ada rasa macam "cemburunyaaaaaaaaaa i dekat you alls" ada tak? Please lah cakap ada. Mesti ramai yang macam terkejut dengan entry ni. So boleh agak tak sebab kenapa saya dah lama tak update blog? Sebab percutian ini lah. Walaupun cutinya agak padat. Tapi bermakna bagi kami *evil laugh*.


Bila tengok pada baju yang aku pakai. Kononnya diva lah. "NO PAPARAZZI PLEASE!!!" Hahaha konon jelah. Yelah manalah tahu nanti ada orang lain ambil gambar saya dengan Encik baju kuda belang ni lepastu update dekat mana mana laman sosial sebelum saya  update. Nanti macam tak suprise lah kan. Haa

While ada cuti panjang sikit je memang best kalau habiskan masa dengan bercuti. Memang heaven gila lagi lagi kalau dengan seseorang yang kita sayang. Kan? Departed at 02.00 am arrived to KLIA before naik flight untuk ke Seoul korea pada jam 02.40 am at 06.00 am check in at Grand Hyatt Hotels. And this is our temporary sweet bedroom.



Loading.....











































Even nampak simple tapi Hotel ni is very the grand youalls.. Tak percaya pergi google. Bercuti untuk 2 hari satu malam. Perjalanan macam agak rushing sikit. So I hope the real will be 7 hari 7 malam. Heheheh. Eh? Kenapa perlu sebut "the real"? Hahaha. Okay lupakan. Selepas beberapa jam menidurkan diri. Me and my beloved bersiap siap. Disebabkan saya terlalu lapar dan teringin untuk ke Hello Kitty Kafe. My beloved terus drive. Penat, sejuk semua naik atas kepala. Cuaca dia dengan Malaysia memang lain sangat. Kalau korang pergi Korea lepastu kau pakai kasut sport sukan macam biasa lepastu dengan tshirt yang korang beli dekat Uptown tu confirm korang beku. Mungkin tak bergerak langsung dan terus jadi patung. Hahaha.

Itu kereta yang kitorang sewa dekat Korea. Rasa macam sukahati tak? Kitorang parking betul2 dekat depan Kafe tu? Hahahaha lantak.

Then we met My dad cousins at the subway station Uncle Awie. Nasib baik tak sesat. Pening kepala aku masa naik subway tu sebab banyak sangat line and exit. Lepas jumpa Uncle Awie and from there we went to Hongdae. The weather was so great! And the cherry tree were blossoming. Uncle Awie sporting gila. Kitorang terus macam Anak dengan ayah. Dia belanja macam macam. Tak sangka kami sangat sekepala. Tambah2 lagi Boyfriend pun bukan jenis yang pemalu. Lepas sembang2 dengan Uncle kitorang terus set date nak jumpa lagi. Hehe. Even dapat jumpa Uncle Awie kejap je sebab dia ada kerja dekat sana. Saya rasa macam seronok lebih bila dia bagi voucher shopping bernilai lebih 2000 ringgit wang Malaysia. Hahaha gila weh. Everythings was great. Lepas dah jalan2 terus pergi shopping berbekalkan voucher tu. Sale madness at Forever 21. Fuyoohhhh. Thanks a lot Uncle.



 Love Padlock! Biasanya couple akan datang sini lepastu diorang akan isyhtihar percintaan mereka. Haaa saya pun buat benda yang sama *kelip kelip mata*


Okay dah malas nak uploud gambar dah. Takut nanti ada yang cemburu very the much. And now I just wish I have my own vacation with my beloved one. Jomlah kahwin b. I know you will be enjoy the vacation with me. Ehemmmm. Trust me and you will never regret dear. Hold your hand and give a big kiss. Ewaaahh melampau. Hahaha. I think kita tak payahlah pergi Paris. Tetibe I macam teringin gila nak pergi Korea. K macam jelah. Tak apa. You chill je. Mungkin tetibe lepasni I macam teringin nak pergi Afrika. Haha manalah tahu kan. Tapi you doa doa lah supaya I berubah fikiran kita bercuti dekat Terengganu je. Save sikit duit you kan.

Sebenarnya saya tak pergi pun Korea tu. Saya cuma macam bayangkan je. Hahaha tertipu semuanya. Ulang yang ni "Saya tertipu" hahaha. Alaaa kesiannya. Maafkan saya please... Tak apa. Kalau jadi pergi korea nanti saya belikan cenderahati. Hahaa tapi aku cerita macam good good je kan. Macam betul2 je aku pergi Korea. Hebatnya diriku. K ini tetiba. Anyway, Alhamdulillah. Allah dah jadikan percutian imaginasi saya dan my beloved one penuh dengan memory dan pengalaman manis. Hihihihiii semoga jadi kenyataan. Aminnn. Bye.

P/s: Tiada kena mengena denga KPOP.

16 comments:

che mija said...

berngan je ea? heheh, suke3

Ieymah Ismail said...

hahahaha..sungguh2 baca oke..

Nur Zafirah ( Rilakkuma) said...

dah agak dah :p kalau tak mesti ada gmbar berdua kat tmpat2 di mention tu.hihi..anyway,nice story..mana tau bleh jadi kenyataan :)

Luqman Zakaria said...

int betul2 ler td~

Unknown said...

ahahahha tgk gmbr je dh tawsumber google :P

Mysara Ab Rahman said...

baru follow cni..:)
wah...impian nk g korea tu xpayah ckap mmg tggi
ada gk planning tp byk yg kne didahulukn..:(

Nina Athirah said...

ya allah igt betul2 lah pergi berdua dgn bf..haha

Unknown said...

Baju awesome :D

Anonymous said...

I'm no longer certain where you are getting your info, but good topic. I must spend a while studying more or working out more. Thank you for fantastic information I was looking for this information for my mission.
my webpage :: i wanna be rich

Anonymous said...

Hiya very cool blog!! Man .. Beautiful .. Superb .. I will bookmark
your web site and take the feeds also? I'm glad to search out so many useful information here within the publish, we need develop more techniques on this regard, thanks for sharing. . . . . .
My website ; Asset Management Software

Anonymous said...

Malaysia & Singapore & brunei best on the internet blogshop for wholesale & quantity korean add-ons,
accessories, earstuds, choker, rings, hair, trinket & bracelet add-ons.
Promotion 35 % wholesale markdown. Ship Worldwide
my web page: Bondi plumber

Anonymous said...

terima kasih daun keladi.

Anonymous said...

Thank you for sharing your thoughts. I truly appreciate
your efforts and I will be waiting for your next write ups thanks once again.
my site: Acupuncture

Razil Tahir said...

hmmm... nak pergi sangat!! XD

Unknown said...

percutian imaginasi? hihi. doa dapat pergi betul2 eh ;)

Cik Merah said...

jom baca entri saya kalo psl percutian di korea ni..nk ke korea nnt senang..hehe..ini btul2 xtipu tau.. http//:mizzmerah.blogspot.com