Namee Roslan

Auuucaaaaakkkkkkkkkkkkk. Heee terkejut tak terkejut tak
Ehhhh bukan saya lah Namee Roslan tu
but
she
I
V
Cantiknya cantiknya... Macam Lisa Surihani. Eh macam Katherine Mcphee XD

Assalamualaikum. Hi did you see the title up there? Apa yang aku cuba post sekarang ni? The jarum now at 5 a.am. Pada jam 5 pagi macam ni? Masih belum tidur. Ohh mengantuknya. Tapi tak dapat nak tidur dan aku tak tahu kenapa dan solution dia aku on lappy lepastu aku tergerak hati nak baca blog Kak Namee. Woooooowwwwwwwwwwwwwwww! Hold on, that was amazing. Kak Namee nak kahwin dah. Amagawwdd *senyum* *happyface.jpg* Aku tak tahu kenapa entry terbaru Kak Namee and the other link yang dia bagi tetang Abang Isham. Thats is so sweet actually. Aku baca semua. K bangga dengan diri sendiri kejap sebab dapat baca karangan yang lebih dari 1000 patah perkataan dalam waktu yang macam ni *tepuk tangan* K aku tak faham kenapa aku begitu exited -.-"

Cinta tanpa restu. Cinta tanpa mengira angka (umur lah maksud aku) hehe. Cinta jarak jauh. Cinta dalam diam. K dah macam drama melayu dah cerita Kak Namee. Lepasni boleh buat novel. Lepastu boleh masuk tv cerita tu lepastu minta Lisa Surihani berlakon. K ini tetiba.

Hello peeps... *ni lah ayat yang selalu Kak Namee guna sebagai greeting dalam blog dia* K. Haaa lepastu kalau Kak Namee baca dan comment blog aku, dia selalu akhir kan dengan kata2 yang macam bagi semangat tu. Auwwww youre so kakak to me. Oh ingat lagi macam mana boleh kenal Kak Namee. Since Blogging juga actually. Sebelum ni aku ada juga buat entri pasal Kak Namee dekat SINI. Dulu masa kenal Kak Namee followers dia dalam 600+ macam tu kiranya awal juga aku kenal Kak Namme sebab sekarang followers dah cecah 6000+ kan? Wowwww peningkatan yang sangat menakjubkan. She do a good job in blogging. Lepas kenal dalam dunia blogging. Kenal pula dekat facebook.

Facebook broooo. Facebook yang mana banyak melahirkan remaja remaja hot dan sombong seperti tett tett tett haha sombong sekali tak apa. Ni sombongnya sampai semua orang tegur kau tak layan. Kenapa eh? Oh kau online pakai phone agaknya. Tak ada wifi. Tak ada berukband. Harap je hot kan, tapi miskin. Malas pula tu. Hot sekarang tak apa. Nanti dah kerja , kat tempat kerja tu lagi hot sampai berpeluh peluh. Kerja kilang kan. Eh tak tak kerja kat luar macam buruh tu. Eh silap lagi. Up sikitlah. Engineer. Hikkhikk okay minta maaf, tak ada kena mengena dengan yang hidup ataupun mati. *eh kenapa macam dah lari topik ni* *garu kepala yang tak gatal* *malas nak backspace so teruskan menaip* heh.

Sebenarnya nak bagitahu ini. Kenal Kak Namee dekat facebook pula lepastu. Chat. Wall-to-wall. Sibling as a sister dekat facebook. And ges wattt masa tu aku sorang je yang ada sister dengan dia dan lepastu aku tengok banyak pula ber-sibling Kak Namee. Kiranya sibling aku juga lah tu kan kan kan. Hakhakhak lucunya cerita. Tak sombong langsung kot Kak Namee. Tak macam remaja remaja yang nak meningkat naik tu. Oups. Ingat lagi dia pernah tolong aku untuk menang contest dekat blog dulu. Dia comment entry dekat blog banyak kali sampai saya menang. K imma happy girl that time. See... Jasa baik orang memang tak pernah dapat kita lupa kan kan kan. So describe Kak Namee : She's SUPER SISTER. SUPER WRITER. SUPER BLOGGER. SUPERGIRL. Cehhh *peace*

To Abang Isham,
Please take a good care to my kakak Nameerah like usual. Walaupun saya tak kenal Kak Namee macam mana Abang Isham kenal dia yang hampir 7 tahun atau dah lebih 7 tahun, but I know she is the pretty one in your heart, eh no no no in my heart too. Heh. K dia juga lah yang paling baik, paling pandai, paling kuat makan dan segalanya paling lah bagi abang kan. Kalau tidak, masakan abang boleh suka Kak Namee dan cuba text Kak Namee walaupun dia tak layan abang sampailah text yang kelima kalau tak silap. *k aku dah macam stalker terhebat* *sengih* So, saya tak ada apa nak cakap actually kecuali thanks lah kalau Abang Isham baca entry ni. Jaga Kak Namee elok2 tahu. Semoga hubungan Abang dan Kakak akan berkekalan sampai ke jinjang pelamin lepastu selama lamanya. Dapat anak boleh bagi nama "AIMIE" k ini tetiba lagi. *sengih lebar lebar*

To Mybeloved Kak Namee,
Hehehe saya panggil Kak Namee, kalau Nameerah kang macam meniru Abang Icam. Eh eh Isham lah. Hikk. Kak Namee, saya happy tahu baca berita gembira tu. Im the one happy person for you you know. Hehhe dan tiba tiba rasa macam tak tahu nak describe apa sebab Kak Namee just relaks je. Sebab saya dah pesan tu dekat Abang Isham biar dia layan Kak Namee macam pewinsesss nanti. Oh then. Cumanya, saya harap Kak Namee will be happy everlasting with your beloved future husband. Oh last but not least, saya nak ada 1 kad sampai dekat peti surat depan rumah saya tau *buat muka comel* kad apa? Kad kahwin lah. Nanti saya datang dengan future husband saya. Eh? Hahaha k tu je nak bagitahu. *Muaahh muaah* nah ambik flying kiss :*

Thanks sebab sudi baca post yang sangatlah tak menarik ni. *tunduk bawah* Assalamualaikum. Jumpa lagi dalam entri akan datang selepas Kak Namee buat entry "Yes, Im married. I'm Mrs Isham. Yes3000x" K macam tak kena je tajuk entri tu. Sah sah lah Kak Namee takkan buat tajuk cemtu kan. Aku rasa dah banyak sangat aku merepek ni. K lah, babai *lambai tangan* *flying kiss* Kalau free nanti aku update lagi. Sebab aku rasa macam banyak sangat je aku nak share. Antaranya emmm haa. Eh opocot!!! K K babai. Sorry2. Jumpa di entri akan datang eh. Baiiiiiiiii...
...
.
..
Ehhhhhhhhhhhhhhhh KEJAP!!!
..
...
.
Dalam dunia ni ada berbilion orang yang kalau boleh aku nak kenal sangat. Tak ada fatwa mana pun yang tak bagi kita nak berkawan dengan sesiapa pun. Kena ikut darjat semua tu takde kan? And tu je kot. Maaf kalau aku terlebih lebih dalam entri ni. Makin banyak membebel. Cumanya aku teringin nak kenal ramai Blogger. Sebab kalau bosan, memang kerja aku membaca blog. Tak kisahlah blog orang tua ke, blog budak budak ke. Sebab aku ni memang palinglah tak suka baca buku. *Kalau mama tahu mesti mama marah* *tutup muka* Aippp dont judge me by my attitude k. Setiap orang ada caranya kan. Lain orang lain ragamnya. K itu je. Ni betul betul last. Thanks reading.

14 comments:

محمد رازيق said...

hehe. ingat kan awak namee.. hehe

Bro Framestone said...

Nak kenal ramai blogger?

Roger bro he...23x

hazanis said...

Cantik kan akak ni.:)

qila said...

wahhh nice entry! suka part boleh baca karangan 1000 p.p dlm waktu yg sngkat tu.hahaha :)

Jaty said...

meh la bace blog saye, I'm 16. nice to know you akak =D

ika sulaika said...

sye blogger bdx2 :)

Lulu Caldina said...

entri yang baik!!
Mesti namee tersenyum jer baca kannn..

ezyra taharin said...

waa untung kak namee de owg wat entry khas pasal dia hehe...btw sye pon de follow blog akk namee dia memang cntek

najihahfara said...

namee memang mesra. x sombong. bagus dia

N.N said...

love to read her blog too ..sis namee awesome ^_^

Aliff Haikal said...

haha tetiba ada mentions pasal hot di fb, amboi

kak namee bagus :)

Miss Lexus said...

waaaa.... pnjgnya karangan kamooo.... wah. hihi. btw akak tu mmg cntik sgt...

A. said...

macam lisa la muka diaaaaaaaaaaaa :O

Hafiz Hafizol said...

kenapa la sy boleh terbaca smpai habis entri ini.. haha...


nway sy pun dh baca habis kisah kak namee n abg isham tu...


Cinta yg mulanya dihalang oleh org tua .



Lastly, org tua kak namee boleh gak terima abg isham.. huhu...



such a nice story.. :) Dah macam drama tv pulak.. :)