Ucapan Akhir Paling Ikhlas


Assalamualaikum, Hi Awak baca blog kita kan? Saya tahu awak selalu datang baca baca Entry saya :) Terima Kasih awak..

Memang kehebatan saya buat muka dramatik macam ni. Omeeeyy kan kan kan reben tu? :p

Alaaaaahhhaaai, sebenarnya aku kesian sangat dekat blog aku ni sebab selalu sangat biar bersawang. Lepastu dah menjadi tanggungjawab untuk kemaskini balik. Nak buat macam mana, adatlah kan orang berkerja. Haha sekarang tak lagi. My contract are finish already. So esok saya nak gih Mid Valley. Jom ikut!

Eh perasan tak harini dah 16 Fabruary, its means tinggal lagi beberapa hari je dah nak kahwin. Auuuwwwmm. Bukan sayalah. Tapi Pak Su kesayangan saya tu. Hehe. Okay fullstop, saya cerita pasal ni lain hari. Tunggu okay.

Berbalik kepada misi utama entry ini di postkan adalah untuk mengingati dan mengenang kembali saat saat bersama yang tersayang. Manager + Supervisor + Big Boss + Mrs Accauntant + Staff + Friends + Customer. Sayangnya nak tinggalkan kerja yang superb best ni even macam takde life kerja situ. Pergi balik tido pergi balik tido je. Ouupps. Tapi hasil dari bekerja dekat Secret Recipe, Kota Kemuning Shah Alam memang memberikan saya 1001 kenangan dan pelbagai kerja yang tak pernah saya buat dan akhirnya saya jadi pandai macam harini. Hehe harini je.

Banyak cerita dalam 3 Bulan kerja kat sana. Yang tak boleh lupa bila ada orang tahu saya kerja situ, dorang just nak jumpa saya. Bukannya nak makan ke beli ke apa. Sampai manager tanya saya. " Ramainya Orang kenal awak?" Saya pun tak tahu nak jawab. Maybe diorang sebenarnya kawan Fb/junior saya je kot tapi saya je yang tak tahu. Tapi ada juga yang saya kenal :P tapi saja buat buat tak kenal, malu kononnya.


Kejap eh,
Saya nak simpan baik baik kenangan saya bersama mereka dalam Blog ni. So if ada yang tak suka baca or tengok. Tolong pergi sekrang :) Terima Kasih.

Kiri: dekat 7 Eleven, with member. Kanan: Counter, Secret Recipe



Ini kawan baik saya, Bella nama dia. Kalau saya merajuk dia pujuk. Kalau dia merajuk, saya peduli apa. :D

Dekat Kitchen, Kami nak masak Cornish. Abang Shoob yang hensem amek gambar ni.

Gambar pakai baju hitam masa still dalam Trainee, Bila boss tengok kitorang dah pandai buat kerja semua baru dapat pakai Uniform. Btw, saya tak suka pakai uniform! Sangat PANAS dan NAMPAK GEMUK. haha :D 

*Sorry sebab saya tak edit gambar kecuali 2 gambar teratas. Saya malas.

Anyway, Terima Kasih dekat semua yang pernah beri tunjuk ajar pada saya, parent, teachers, friends, manager and all's. I Love You Guys ! Apa yang saya harap, Oulet S.R akan terus berkembang maju. Saya akan doakan kejayaan buat anda semua. Kbye.

15 comments:

Unknown said...

wahh. keje lepas spm eh? seronok kan ehee

Aimie Diyanna said...

Sis Zuhaiza, hehe seronok sangat sangat :)

nabila azmi said...

=)=)...hye si cntik...bile nk blnje mkn ni..hehe=)

Aimie Diyanna said...

hi Nabila yang omeyy :) nanti free jomla :)

hazanis said...

seronok dapat duit gaji..ngeh3

Jay said...

Mak aih...comelnye makhluk Allah swt ni..:)

Nur Syazana Mohammed Sani said...

zana keje sc kejap jar . pastu p keje kat kfc . lagi best . hehe

http://syazanasani.com

Namee Roslan said...

nnti boleh belanja saya dapat gaji. hehe :)

Lysa said...

comelnyee aimie <33 share2 lah ye gaji nantii :D

Aimie Diyanna said...

Kak Hanis syg, hehe mana tak seronok nya :)

Aimie Diyanna said...

Amoii Jay, kemain dia puji kita.. Terima Kasih.. Alhamdulillah

Aimie Diyanna said...

Zana, ahh pernah kerja SR gak? Then keje KFC? Err tak suka KFC. Hehehe

Aimie Diyanna said...

Kak Namee :) Bolehhh sangat.. Bila free ? Hehe.. Dating jom!

Aimie Diyanna said...

Lisa sayang, hehe amboiiii :P

Dhea Ahmad said...

sis shuke bila aimie senyum riang cam gambar side bar............ceria sgt