Hi Kawan !

Assalamualaikum. Pertama-tamanya saya nak beritahu saya dah nak berhenti kerja. Yeayyh lepasni dah boleh melepak kat rumah, pergi mall tengok movie, pergi uptown shopping sana sini. Lepastu bila duit habis, menangis tak berlagu. K itu tipu. Dengan duit gaji saya cuma nak beli handphone baru and ambil lesen. Itu je. Hasil dari jerih payah saya sendiri, saya tak mahu dimanjakan dengan wang mama @ papa lagi. Saya dah besar!! Saya tegaskan sekali lagi, saya dah besar! K enough.


Heyy, saya semakin exited nak mengupdate blog lately ni kan? Sebenarnya, banyak entry saya yang tertangguh ni. Nak taknak saya mesti siapkan sebelum saya pulang ke kampung esok. :) Esok saya balik kampung. Yeaayyh, nak taknak kena tunggu lah entry saya di kampung nanti.


Okay, nak cerita-rita ni. Hehe. Haritu kan saya pergi IPOH. Sepupu papa kawen. Jadi mahu tak mahu saya kena teman papa as her beauty daughter there. Ok perasan. Haha mama saya tak dapat gih sebab kerja. Jadi, cuma saya, Izzat dengan adik bongsu jelah yang temanin papa. Masa lalu terlalu precious sampai saya rasa macam nak hargai setiap masa yang ada walau sesaat. Sebab tu dalam setiap entry ada gambar. Ok2, sebelum pergi IPOH, saya dengan papa dengan adik Rime singgah Pantai Remis. Makan-makan+melantak kejap. Lepas dah order kat abang hensem tu Nasi goreng Kampung pedas kaw kaw, saya terus ajak Izzat dengan Rime turun tepi pantai bergambar. Okay jomm tonton koleksi kejap !

Ni terpengaruh dengan watak Izzah dalam ombak rindu leteeww, bajet nak ayu je.
-__-

Yeeeaaaayhhh, i love you A.A ! *Tetiba

Mana kaki kiri? Mana kaki kanan?

candid.candid.candid

NO make-up, NO Lipstic, NO Mascara buT just touch-up with a compact powder + eyeliner. Stiil cun kan? Peace.

Before that, bag yang I pakai tu adalah hasil kemenangan I dalam Contest Senyuman Menawan. Then Hadiah ini di sponsored oleh : http://nodesignerhere.blogspot.com/ . So, jika berminat untuk tempahan bag yang cool macam saya. Boleh click link. :)
I
V
ini bag yang saya dapat & pakai tu. Peace!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

....... Esoknya Family saya dengan Family Mak Uda konvoi pergi Ipoh. Meriah betul kenduri sepupu papa tu. Congratulation Uncle Iskandar! Your wife so so beautifulnara. *tetiba. Congrate again. (Sayangnya saya takda bergambar dengan pengantin. Mereka sangat sibut and tak pedulikan saya pun sebenarnya :'( sobsob.

adik saya lerr ni. Suka amik gambar saya curi - curi.

 Membaca Jabatan Ilmu kan? Saya memang suka membaca. Majalah pilihan saya Dara.com

Khusyuk layan FB Chat guna BB Papa.  Peace!

*Sayang, haritu kita dating, I dress up sebijik macamni kan, how? Omeyy tak I??

Lepas selesai makan + semuanya. My family and I terus bertolak ke rumah ku syurga ku. Jadi entry ini sudahpun selesai... Apa yang boleh di manfaatkan di sini ialah Fashion. Siapa suka dress - up cam saya boleh lerr praktikkannya. Heheh. Sorry, saya memang suka mix+match. Sukati I lah kan.

Dalam kesempatan minit minit terakhir hidup saya untuk jam ini, saya ingin berterima kasih buat kawan kawan FB saya, Friendlist Aimie Diyanna yang tak ramai tu. eheehe. Thank's a lot sebab selalu support saya. Then thanks sekali lagi sebab sudi berkongsi pendapat tentang handphone yang saya nak beli nanti. Blackberry/Sony Erricson. Fullstop.


p/s: Akhirnya saya berjaya update blog. Clap - Clap your hand to Me ! Teeehehe

12 comments:

Hanim Irsyad said...

cun-2!! :)

Namee Roslan said...

seronoknya diaaa...:)

Unknown said...

boleh jadi model dh pasni:)

DAYG ♥ said...

*clap hand*

weeeee, canteknyeeeee Aimie ni kan :)

Lysa said...

cantiknya aimie :)

budak penjara said...

ko nk jd model lensa ak tak??hehe

Unknown said...

cantik semua gambar! :)

hazanis said...

nanti bawak akak jalan2 pantai eh..hehehe

Cik Nurul Pinky said...

salam..kamu sungguh comel dear>>>

Gucciey Lavender said...

cun ! :D

Wawa T said...

Love your shoes.. :)

Anonymous said...

mana beli ur bju putih tu ye? n your printed skirt. cantik! :)
thanks for sharing. :)