Gadis Seperti Aku

Hi guys, Assalamualaikum. Tonite I want to sing a song Gadis Seperti aku daripada Aliff Satar my verry good singer. And the reason why I choose this song is because lagu ni sangat seksi di telinga saya..  Hopefully kalian akan sukakan gadis seperti aku.



Hikhikhik <-- gelak paling gedik. ( Okay ahh tipu je, I mana pandai Nyanyi ! Lets Fine + Enjoy)



Memang tak kan ada gadis seperti aku, tapi yang lebih baik banyak.

Memang tak kan ada gadis sehebat aku. Tapi yang lebih hebat banyak.

Maka tak perlu kau susah hati. Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih untuk kau jadikan sandaran hati.

Memang tak kan ada gadis seseksi aku, tapi yang lebih seksi banyak.

Memang tak kan ada gadis secomel aku, Tapi yang lebih comel banyak. :)


" Maka tak perlu pujuk rayu itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimuMemaksa aku menjadi pacarmu
Oo baby baby, Jangan kau marah sebab ku tolak ! Ku tahu kamu kaya, dan baik budi bahasa. Ku yakin pasti ada gadis yg akan suka .Oo baby, jangan
kau dendam sebab ku enggan."

Bercinta aku mahu, tapi tidak denganmu. Ku sudah ada satu kekasih yang menunggu !

Ceritanya aku mahu belajar setia, makanya dari itu kamu jangan memaksa. Ohh .. Kerna aku memang tak bisa mendua.. Noooooooooo !!

Okay, CCUUUUUTTTTTTTTTTTT !!!!!! Lek lu, hahaa lakonan selesai. Hihiii Sekian , Assalamualaikum :)

14 comments:

Azza Azman said...

wah sedapnya lagu ni dan seksii..!!

Miera Azli said...

Baru first time dgr lagu alif satar ni tadi, but not bad la .. kalau kak aimie nyanyi lagu ni pun ok ape .. akak kn lawa ~ hehe .. nice song <3

aamalinaazman said...

hehehehe
comei nyela lagu niiii

ade2mama said...

amboi ko heeheh

Teha said...

suke lagu nii :>

Anonymous said...

lagu yg comel hehe
jomla join bloglist :)

Namee Roslan said...

amboi !! :) siap nyanyi lagi. selalu gak dgr lagu tu kat radio. :)

Elie Lily said...

Lagu ni comel kot! :D

Fendy San Satay said...

huhuhu...ubah lagu lak die.. :P
but it is nice for u...

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

nice song :)

Ieqahgajah said...

untunglaa leh ubah lagu yeee

~luqmanul~ said...

chomell~haha

Azza Azman said...

datang lagi sebab nak dengar lagu seksi...

Aimie Diyanna said...

*kepada yang belum tahu.. lagu ni dinyanyikann oleh Shila Amzah. Bukan Aimie. Aimie just cover with the lyrics :) enjoy guys