akhirnya DIA menjadi milik saya....

Buah hati, dengar sini !
Harini saya happy sangat. . Kenapa? Baca dulu entry sampai habes..
Okeng, harini saya nak update blog lagi. Haha rindu saya lah tu? Rindu kan kan kan? Saya tahu. Saya pun rindu awak.. Cehh pirahhweyy. Saya menggedik. Aduhh.. 

Ok. Hii semua.  Awak semua tahu kan saya ade join Contest Ni dan Segmen Ni ? Tahu tak? Tahu tak? Tahu? Yayyh saya sayang awak! Haha tetiba! Okeh tibalah saya nak umumkan yang saya layak menerima Dia sebagai ganjaran kepada usaha saya. akhirnya Dia menjadi milik saya... Ni semua salah CikDya dan Chempaka Sari. Haha tabaik tetiba mereka menjadi mangsa saya dan diperkuda kapak. Tak tak, bukan salah kakak kakak cantik tu. Mereka baik hati lagi innocent. Ha betul.. Sebabnya mereka sangat baik hati terrrpilih saya untuk memenagi Dia dari usaha titik peluh kaki saya. Hahha teruknya ayat macam hantu lepas beranak. hiiiiihihiiiiiiiii..

Bilangan Komen: 299(tak termasuk komen saya)
Syarat Menang : Bilangan komen terbanyak
Hadiah: 7 pemenang utama akan menerima shawl ribbon setiap seorang (No. 6)


Bilangan Komen: 15
Syarat Menang : Entry yang best dan 1 gambar dari Blog C.M
Hadiah: 1 Banner untuk Blog (No. 3)

Entry Review Pilihan 3 Aimie
review blog Chempaka Sari









Haha nak tahu, Cempaka Sari tanya nak banner free tak? Mestilah saya rerajin jawab nak nak nak nak nak nak. 100 kali pun boleh kalau itu syaratnye untuk dapatkan banner free awk tu cik Cempaka :) haha tapi bukan syaratnye tu. Syaratnye kene buat entry 1 perengggan then letak 1 mana mana gambar yang ada pada bolg itu. Haha memang unik sangat syarat awak :) suke sangat sebab saya memang tengah rajin nak tunjuk kehebatan dalam penulisan karangan saya ni.. Mehh sume tengok saya.. Ehh bukan saya lah, tapi karangan saya ni.
Ini karangan 1 perenggan dan satu gambar yang saya petik dari page header. Header tu pun gambar jugak kan? :) Selamat Membaca pembebelan saya.


Cempaka Sari nama di beri
Sangatlah comel dan juga merendah diri
ini bukan membodek punye entri
tapi itu lah yang ikhlas dari aimi


Sape tak kenal Cempaka Sari? Blogger yang semakin pemes di abad ini.
Yelah, mana taknya kakak cun buat review then nak kasi banner free lagi.. Sape tak mahu?? Bagus bagus, korang nak jugak? Boleh sangat. Tapi kenela laju laju usha entry ni sebelum 31 July. Ha lusa je la :)Amboi, tengok tajuk entri terus speed nak tengok apa yang ada. Come on bebeyh, just speed yowww. Lalala.. Baiklah, bagi sayalah kan, saya suka sangat banner yang di design oleh Cempaka Sari. Comel sangat kot. Saya dah tengok kesemua header dan banner yang di design khas tu.. Memang sangat wonderful colour. Saya pun minat ungu jugak sis, saya rasa warna ungu memberikan ketenteraman yang lebih kepada life saya. Haha ayat nak menggedik terlebih je. Ok, sebab apa? Blog noob saya ni dahla perasan putih, suci dan bersih. Haha tu sebab saya selitkan pink+purple supaya dapat menghidupkan sikit suasana. Apa saya merepek ni? Kfine saya da mula mengarut. Kcukup, ni lah namanya bila dah perasan hebad dalam karangan. hihihi. Nak cerita lagi ni, Cempaka Sari baik sangat bila dia tak sombong pun dalam berblogging. Dan tak pernah menjadi silent readers. Haritu dia bantu saya komen entry ni. Saya harap dengan bantuan yang penuh dan ikhlas beliau, saya menang la untuk entri contest tu. Terima Kasih.Saya dah janji nak belanja aiskrim malaysia yang doposen tu kalau menang. Tapi Sis kena jumpa saya dulu.. hehe boleh tak? Boleh tak? Teringin je saya nak jumpa Blogger ni :) Lagi, Cempaka Sari sangat peramah dan baik hati. Mekasih sekali lagi sebab tolong bantu saya. Harap saya dapat banner tu.
Sekian, wasalam.


Nak tengok antara banner dari Cempaka Sari tak?
 

Hoi jangan nganga mulut besar besar, nanti satu ape pun tak dapat. Tahula cantik banner beliau buat tu. Lebih baik rajinkan jari jemari anda tu untuk join segmen ni dan buat 1 perenggan kalau nak banner dari beliau. Haha tips nye senang je.. kembangkan jari jemari anda semasa menaip.. haha kalau boleh tu sah awak hebadd.
Lawat Blog Cempaka Sari DI SINI :) Happy Blogging guys


okayh, abaikan eyebag n the pimple saya tu (OMG).. ngeehehe . malunyaa.. k k cover2. haha

p/s: Clourful betul blog saya bila ade entry ni kat atas sekali.. Comelnye ade warna warni.
Oh-sem. saya terharu sangat. Kalu dapat banner tu la kan, memang tak sepi blog gua :)

Alhamdulillah. Saya syukur sangat..

Awak, siwiyuz saya tak sangka yang saya akan menang.. Saya rasa saya hanyalah insan biasa yang tak layak di pilih sebegitu sekali. Apapun saya ngin mengucapkan ribuan terima kasih kepada CikDya dan Chempaka Sari kerana telah memilih saya sebagai pemenang. Tak lupa kepada mama dan papa saya yang bayar line intenet ni. kalau tak takdo maknonyo saya dapat join dan menang.then terima kasih sangat to my loving peep yang dah membantu aime dalam contest sehingga mencapai kemenangan ni. Thanks Kakak Namee saya, Atiah, Honey dan lain2 tu. Pehhal ayat saya macam speech menang award weyh? Haha tetiba je. Asal saya asyik menggedik tetiba ni? Terpengaruh dengan Kak Fyka Mohamed saya tu ah kod. Haha tetiba jebakkan dia. Tengok tetiba lagi. Dahla.. Keluar je dari Blog Noob ni. Kdahbai.

10 comments:

Lyaa Suriany said...

heee congrats dik

Anonymous said...

SUka gambar yg kat header tu. hee. Apa-apa pun entry ni sangat nice. Sampai 301 komen wo. huhu.

like page saya eh. (www.facebook.com/umedianetwork)

Aimie Diyanna said...

okeng :)

Atiah Zainal said...

nama sayeee adeeee laaaa :) nak kembangkan hidung kejap boleh takkk ?

Azza Azman said...

sama sama hehe... pembuatan banner masih dalam proses huhu.

sebenarnya no tiga tu xde makna, 1-5 sama je level dia. Klu ikutkan review kamu lah paling best sbb ada vid. Curlass gitu.

K said...

tahniah!! XD

hazanis said...

waaa..byk nye komen dia...:)

Azza Azman said...

Dik, ini url BANNER kamu. Cincai je, harap kamu suka lah ye.

http://3.bp.blogspot.com/-Z9pKiq2tRbg/Tj12ENajESI/AAAAAAAABA4/Q-sjs637JK4/s1600/Aimie+anigif.gif

Aimie Diyanna said...

Hehehe :)
@sis hazanis.. mmglah byk kalau dah memaksa.. hehe <3 ouuppssss

Aimie Diyanna said...

cik chempaka.. k thankksss... comel gila <3 sukaaaa banget..