Terima Kasih Followers

Rindu saya ke?? Kalu betul kata.......................i miss you...
Hee terharunye ^.^


Sekarang saya cuma boleh on9 bile lapang je. Saya sibuk lah kawan2.. Apa boleh saya buat, saya pun manusia biasa.. Saya sebenarnya sibuk lah dengan acara padang dan balapan sekolah.. Ok, saya terpilih untuk acara 100m, 4x400m dan Lompat Jauh. Wink2 !

Nak on9 gune BB plak, saya tak mampu pulak nak mengendong topup hari2..Saya takde duit sebab selalu kene balas text peminat peminat saya. Ok tipu je!   Padahal........

Kebetulan result exam pertengahan saya kali ni memang tak ngam dengan jiwa saya.. Tapi agak memberangsangkan lah.. Yelah.. saya kan suka main-main.. tido dalam kelas tuh tak pernah lagi.. tapi saya suka kacau orang :) hihihihii saya dah mula cuak ni kalau mama saya datang sekolah untuk ambil report card nanti.. takooottt........


Lepas raya trial SPM kot.. Huuu... tak sabarnye nak raya! (tetibaa je..) Saya pergi Jakel dah cari kain baju.. hik2..

Sebelum tu saya nak kasi ucapan sikit ni.. First kepada kawan2 Blogger yang selalu blogging, termasuk saya. Saya confuse dan tak tahu sejak bila Followers saya makin hari makin bertambah walaupun hanya 3/4, Awak semua memang baik sangat sebab follow saya. Walaupun saya kadang2 tak sempat nak Follow awak semua balik. Saya tahu kadang2 yang Follow ni tak baca pun Entry saya sebab saya suke nak cakap Terima Kasih Banyak banyak sebab Follow Blog saya ni.

Selama Berblog ni saya banyak Join Segmen, GA, Contest tapi tak pernah nak layak/menang. Sampai kadang2 saya memang da tahap nak merajuk dengan Blogger2 yang anjurkan tu semua, tapi tak jadi sebab ada juga Blogger yang still sayang saya.. Dorang bagi peluang untuk memberi rasa nikmatnya menjadi yang terpilih. Alhamdulillah.. Terima Kasih banyak2.
Menang untuk SEGMEN SLIDESHOW BLOG NIZAM
Menang untuk PENCARIAN BLOGLIST  TRANSPARENT MASHI
Entry sekarang semakin ramai PENGOMMENT, thank you very much
    • Ok. Time untuk mencari di mana keberadaan saya.. Yang penting saya paling menyerlah kat situ :) teehehe
      Gambar ni memang cool sangat walaupun ni time saya 6 tahun.. Tetap gempak.. 11 Tahun simpan gambar ni tau.. :) Aku sayang korang dalam gambar.

Saya saje je nak cakap terimakasih dekat orang orang yang sentiasa baik dengan saya..
Lepasni kalau awak ada jumpe saya kat mane2 pasar malam ke, toilet r&r ke sudi2 la tegur saya ye. Saya suka sangat.. Masa tu kalau boleh saya nak hug korang.. hik2 Jangan lupa tu ye?

Assalamualaikum. 

6 comments:

Pendamba Mawar said...

pasar mlm mana nk tegur ni

Aimie Diyanna said...

hehee,, pedamba duduk mane?? mane tau pasar malam tu dekat area aime ke.. hak2

ArT-Mashi said...

ada sebut blogmashi la..hehe :)

Aimie Diyanna said...

hik2.. thanks a lot sis mashi... saya sangat menghargainya :)

Aimie Dalia Izzaty said...

mesti u yng kat tgh tu kan? hehe

tiefazatie said...

wah..bergaya btol..heee

btw..ifa dh komen tue..
komen n3 ifa gak ek

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tq!