Review online shop pilihan saya - Part II

Hi, Assalamualaikum... Alhamdulillah, saya bersyukur kerana jualan insta shop yang saya promosikan minggu lepas  mendapat sambutan yang agak menggalakkan. Ramai juga pembaca yang datang daripada blog saya dan membeli produk Saidatul Beauty. Yeayhh!!!Terima kasih kepada semua yang sudi shopping online dibawah saya. Terima kasih banyak-banyak. Jasamu dikenang.

Maaf kerana lambat meng-update kisah ini. Terlalu banyak halangan yang terjadi. Masalah gambar. Masalah tidur yang tak cukup lah. Apa lah. Ini internet pula buat hal. Terhegeh-hegeh. Tapi saya tetap update juga. Janji harus ditepati. Saya tahu yang lain sudah lama meng-updatenya. Okay diam. Hehehe jadi kalini saya kembali dengan part . Okay here we go.
Haa nampak tak seluar yang saya pakai ni. Hahaha style gila kan? Memang lah. Kalau ada dianatara korang yang belum ada koleksi Jegging ni apakata dapatkan di instagram (KLIK SINI) atau boleh terus contact pada email : nfgorgeouscouture@gmail.com atau whatsapp terus ke 0124228296.

Okay biasalah bila nak completekan diri sendiri, mestilah pakai baju dan kasut kan. Tiada niat nak menunjuk ke nak berlagak apa. No no no. Kali ini saya nak kongsi pasal outfit saya yang kedua.

Nampak tak blouse fishtail saya ni. Ya ALLAH cantikkan? Macam saya. Heheh k tipu je. Eh I mean, gurau saje meh. Okay so review saya tentang baju, blouse dan macam macam lagi boleh kita dapatkan di SHOPPERRUSH. Jangan takut untuk terus contact owner sebabnya dia sangatlah baik dan ramah. KLIK SINI atau boleh terus add FACEBOOK ( Farhanah Baharom ) atau terus Whatsapp/Wechat/Message terus di :  0177632373 .

Sejujurnya, sekarang ni saya sangat pantang tengok kasut. Kalau saya suka, saya wajib beli. Terus beli. Tak fikir panjang dah. Haha saya sangat gilakan kasut. Dah macam-macam jenis kasut saya beli tapi pakai sekejap sekejap je lepastu simpan elok elok dalam almari kasut. Sampai mama pun bising. Tapi saya lantakkan aje. Hehehe

Sebenarnya niat nak kumpul macam-macam jenis kasut. Nanti dah kahwin, ada anak lepastu boleh tunjuk dekat anak-anak. Ini lah kasut mama... Ecehh! Okay siapa ada hobi macam saya? Boleh pergi sini, beli sini dan order sini. Serious tak tipu. Online shop ni sangat best. Saya sendiri pemakai kasut daripada sini. Jom KLIK SINI dan boleh terus contact ( Whatsapp/Wechat : 0136422113 ) untuk usha kasut kasut wedges/suprah/heels/flat and macam macam lagi. So what are you waiting for? Come visit!

Sincerely,
Aimie Diyanna
 

No comments: