Posts

Showing posts with the label Segmen Promoter

review blog Chempaka Sari

Image
Haha nak tahu, Cempaka Sari tanya nak banner free tak?  Mestilah saya rerajin jawab nak nak nak nak nak nak. 100 kali pun boleh kalau itu syaratnye untuk dapatkan banner free awk tu cik Cempaka :) haha tapi bukan syaratnye tu. Syaratnye kene buat entry 1 perengggan then letak 1 mana mana gambar yang ada pada bolg itu. Haha memang unik sangat syarat awak :) suke sangat sebab saya memang tengah rajin nak tunjuk kehebatan dalam penulisan karangan saya ni.. Mehh sume tengok saya.. Ehh bukan saya lah, tapi karangan saya ni. Ini karangan 1 perenggan dan satu gambar yang saya petik dari page header. Header tu pun gambar jugak kan? :) Selamat Membaca pembebelan saya. Cempaka Sari nama di beri Sangatlah comel dan juga merendah diri ini bukan membodek punye entri tapi itu lah yang ikhlas dari aimi Sape tak kenal Cempaka Sari? Blogger yang semakin pemes di abad ini. Yelah, mana taknya kakak cun buat review then nak kasi banner free lagi.. Sape tak mahu?? Bagus bagus, korang nak jugak? Bol...

SEGMEN MENAMBAH FOLLOWER: Saya Blogger Wanita

Image
Perggghh baru saya tersedar.. Dah lame tak   menhapdet entry .. haha :D Asyik sebok join segmen by LunaLanun je kan? and papela yang sewaktu dengannya.. Haha maafkan saya kawan kawan. Saya bukan malas and nak poyo dengan blog noob saya ni, tapi serious weyhh gua takde mase nak menghapdet entry .. Gua sebokk derr.. (alamak! cantiknye bahasa sayakan? ) CLICK HERE to join this Segmen by: Luna Lanun Hey.. Teruskan support blog saya ok :) teehehe..kalau tidak saya tangkap awak! hehe saya polis tau... Secara jujurnya saya memang busy busy busy teramat tersangat, saya dalam mood exam ni sekarang..   Saya minta maaf kalau saya belum follow blog awak2 semua.  (kepada yang mintak saya follow jela.. sure i do)  mmm Saya try nextweek ok? Saya cube try test :) Tunggu saya ok? " Ehh jomla join segmen ni kawan-kawan.. Only girl.. mmuaachhx " kbai

SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER

Image
CLICK HERE to join this segmen by LunaLanun Sayalah budak comel pakai uniform colour yellow tu hehe :p . Saya sekolah lagi, SPM taw tahun ni.. OhYa, saya tahu saya comel. Ktipu, budakbudak yang Follow saya tu lagi comel kan? termasuk kawan2 saya tuh. Kfine, korang curang dengan aku kan sebab nak comel jugak? Lepasni merajuk, tanak update belog dah :| Haha gedik nak melebih. Ok Follow lah saya kalau awak memang comel <3

Segmen - Nizam Ijam Nak Tolong Promote Blog Anda

Image
Assalamualaikum.. Wahh harini cuaca sunnguh Indah ya.. Alhamdulillah... Cepat sikit kain di jemuran nak kering.. Ohyaaa... Aimie baru saja di promote oleh Bro Ijam sendiri pasal segmen ni kat Shoutmix comel tepi tuh! Terima Kasih banyak2 ye Bro Ijam.. Aimie nak join lah~ Jangan tak promote... Cehhhhh~ hehe Korang nak Bro Ijam Promote jugak?? KLIK SINI / KLIK BANNER Sebab Aimie boleh tag 2 orang je, that mean : Auni dan Mashi Btw, Aimie dah vote : Blogger Of The Year and Like fanpage Bro Ijam tau n Follow.. Hope sucsses~ teehehe DONE!