Posts

Showing posts with the label Diyanna

My Practical Life at NZ Wheels Mercedes Benz - PART II

Image
Hey guys, you miss me didn't you? Well, I miss to post too. This is the only way to stop being boring right? So today nothing much to story but a lot to tell you. I'm wondering if my classmates miss me or not? And I'm sure the NZ Wheels staff will miss me when I'm gone. Am I right? Oh please dont cry...  Today I'm so bored.   But I's still go to work even tho I got a fever. Its hard to tell you know seems like I'm the reptilia one that cannot tahan dengan environment dalam office yang sejuk dengan aircond. Mungkin pelik bagi orang Malaysia macam aku yang tak sukakan kesejukan. Boleh demam teruk kalau hari hari macamni. Pity me. Back to the point, I'm bored, just because no works given by my beloved boss lately.Tapi pagi tadi adalah juga rush thing pasal cheque, purchase order and invoice. Then my boss hilang ntah kemana tak inform. Hmm since Alex come to the office, my boss just focus on him. Im not jelous but ahh whatever. Maybe I just need ...

Naza World, next semester aku datang!

Image
Assalamualaikum. So basically, few people have been asking me emm mana blog, tak update blog ke blabla. Tanya dekat wechat, instagram, facebook haa face to face pun ada. Kadang kadang aku rasa terharu jugaklah sebab ramai yang concern dengan Blog aku. Atau lebih tepat lagi kisah diri aku sendiri. Ecehhhh kemain kau. Btw, aku dah tukar link blog. Maybe susahlah pembaca lama nak jumpa Blog aku semula but dont worry aku akan publish dekat Facebook nanti. Ha hari ni kepala aku rasa macam bengal sket. Pasai pa? pasai aku dah tidoq berejam-rejam lamanya ibarat seorang bayi yang comel teehee...Ok jangan muntah jangan benci. Sebab I sayang chu'allllls muaahhh! haha.. Anyway, internal practical training yang sangat-sangat digeruni telah berlalu pergi (sebenarnya tak menggerunkan langsung pun bagi aku) yang tinggal kini hanyalah Final Exam. Masih belum boleh relaks but still kena study perlahan-lahan. Last week aku busy dengan Event, and yeah Internal Practical Training. Memang ...